15. maaliskuuta 2013

Vuosi Elämää - viikko 5 ~ Project Life - week 5


Vuosi Elämää ja viikko 5. Viikolla 5 tapahtui paljon, oli työmatkaa Espanjaan ja heti perään reissua Rovaniemelle, joten yhden sivun sijaan viikko 5 on yhdellä aukeamalla + 6x12 lisäsivulla.


Here we go again. My Project Life and week 5. Week 5 was full of events as I was in Spain for few days (business trip) and then we went to Rovaniemi. So the week 5 did not fit in to one page or one spread, it needed one spread + extra 6x12. 


Espanjasta mukaan tarttui lasinalustaa, illallismenu, yhden hotellin avainkuori, lentoliput ja ne tulikin talletettua albumiin.

I had some bits and peaces from the trip to Spain, a coaster, the dinner menu, hotel keycard, tickets so I added those to the album as well. 

   
Tällä viikolla tuli myös käytettyä erilaisia pieniä koristeita paljon enemmän kuin edellisellä viikolla. Lisäilin joihinkin valokuviin journaling-tarroja (tai puolikkaita), tarinointikorteissa on washiteipin paloja ja perhosia, parissa valokuvassa myös aakkostarroja jne. Heti näyttää paremmalta :)

This week I used more embellishments compared to the previous weeks. I added some journaling stickers, washitape, butterflies, letter stickers etc. And it looks much better :) 

Mi Project Life y semana 5. En vez de una página la semana 5 es en dos páginas y una página de 6x12 porque hemos tenido una semana muy activa. He tenido un viaje de trabajo en España y despues el viaje, hemos visitado mis padres en Rovaniemi. He usado más embellecimientos comparando con las semanas pasadas. Tambien he colectado unos recuerdos de España (una carta, una billete etc) que he usado en las páginas. Me gusta estas paginas más comparando con las páginas de semanas 3 y 4.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja ihanaa jos jätät viestiä käynnistäsi!
Thanks for visiting and leaving a comment!